Известие

Collapse
No announcement yet.

чука на желязо

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • чука на желязо

    Здравейте
    преди 50км смених ремъка и ролките на моята алфа 146 1.4тс 97г. бензин и сегапочна да "чука на желязо".
    Отстрани на двигателя има малко масло.
    Та въпросите са ми три
    1. мога ли да я закарам на самоход до сервиз
    2. от какво може да е този шум
    3. евентуално колко ще струва ремонта
    алфа 146 1.4 тс 97г.

  • #2
    Ако сте я зацепвали без пети може да сте оправили мотора... За предпочитане е да не я караш, затегли я до сервиза.
    За ремонта е много относително, първо трябва да се види какво точно й е.
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      Предполагам превъртели лагери, приготви си 1200-1500 някъде, това с добри пожелания.
      Arena Coast Customs

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от borgir Покажи съобщение
        Здравейте
        преди 50км смених ремъка и ролките на моята алфа 146 1.4тс 97г. бензин и сегапочна да "чука на желязо".
        Отстрани на двигателя има малко масло.
        Та въпросите са ми три
        1. мога ли да я закарам на самоход до сервиз
        2. от какво може да е този шум
        3. евентуално колко ще струва ремонта
        1. Не е желателно да я караш, да не стане таратор в главата и малко по надолу (ако вече не е станал де.)
        2.От неправилно зацепване (некадърни майстори).
        3. Ако си късметлия може да минеш само с презацепване, но всичко е от теория на вероятностите, може да е съвсем друг проблема.
        Fiat Punto 1.4GT 1996
        Hyundai Tucson 2.0 2007
        Renault Clio 1.5 2019

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Pastora Покажи съобщение
          Предполагам превъртели лагери, приготви си 1200-1500 някъде, това с добри пожелания.
          Те са сменяли ремъци и ролки, не са правили основен ремонт. Защо да са лагери, щом по-правдоподобно е да среща клапанчета
          _______
          146 JTD - ex
          Renault Megane II 1.5 dci - ex

          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

          Comment


          • #6
            Един зъб ако не е зацепен правилно и си до там. Ако буталото се удря в клапана ( чука на желязо ) е малко кофти . Затегли колата някаде да отворят двигателя и да се види нагледно какво са сатворили майсторите . Най добре е да им я закараш и да направиш рекламация , така ако се скараш достатъчно може и те да ти поемат ремонта . Успех .

            Comment


            • #7
              Наистина не е добре да се кара до сервиз, но ако няма друг начин карай...
              Не е задължително да са клапани, лагери или други тотали на мотора... При мен след смяна на ролки и ремъци в един от официалните сервизи, докато си я прибера за 6-7км се появи такова неприятно чукане. Върнахме им я същата вечер, приемчика вика - "биелни лагери" . А после се оказа някаква кофти обтяжна ролка, чука щото има ограничители и се колебае между крайните си положения. И понеже са пичове от сервиза, признаха гаранция и смениха тая ролка с друга. И така досега...

              AR 145 QV '97

              Comment


              • #8
                Мерси на всички за бързите отговори
                Ще я тегля след малко и ще видим кво ще ме лъжат
                алфа 146 1.4 тс 97г.

                Comment


                • #9
                  И да пишеш после!
                  156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
                  Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

                  Comment


                  • #10
                    оказа се счупена свещ и гарнитурата на клапаните беше пуснала масло при въпросната свещ
                    свещите наистина бяха много зле
                    след като смениха счупената поработи на място и изведнъж спря да чука
                    излезна ми 128 лева
                    алфа 146 1.4 тс 97г.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от borgir Покажи съобщение
                      оказа се счупена свещ и гарнитурата на клапаните беше пуснала масло при въпросната свещ
                      свещите наистина бяха много зле
                      след като смениха счупената поработи на място и изведнъж спря да чука
                      излезна ми 128 лева
                      А всички парчета на счупената свещ ли са налице? Проверихте ли да не е паднало парче от нея в цилиндъра? Щото ако е паднало, може и надран блок да имаш в резултат...

                      AR 145 QV '97

                      Comment


                      • #12
                        И аз имах същия проблем преди известно време. Запалих колата и веднага тръгнах без да чакам да загрее, дадох и малко газ и изведнъж почна да чука здраво. Оказа се че свеща е счупена и след като я смених мотора заспа
                        Alfa Romeo 156 2.4 JTDm 20v
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от chico Покажи съобщение
                          А всички парчета на счупената свещ ли са налице? Проверихте ли да не е паднало парче от нея в цилиндъра? Щото ако е паднало, може и надран блок да имаш в резултат...
                          от свеща е отчупена част от керамиката която я нямаше
                          в сервиза казаха че ще я изхвърли през ауспуха
                          алфа 146 1.4 тс 97г.

                          Comment


                          • #14
                            В тоя сервиз, зарвават ли продават ?. Как така ще я изкара през ауспуха. Здраво са те метнали .Докато излезе от цилиндъра ,бая поразии ще направи
                            LANCIA DEDRA 2.0 8V Turbo INTEGRALE
                            LANCIA THEMA 2.0 8V
                            ALFA ROMEO 155 1.8 8V Silverstone
                            ALFA ROMEO 155 1.9 turbo D

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от borgir Покажи съобщение
                              от свеща е отчупена част от керамиката която я нямаше
                              в сервиза казаха че ще я изхвърли през ауспуха
                              Ами то няма откъде другаде да я изкара
                              Споко, карай, но си наблюдавай нивото на маслото и дали пуши... Така или иначе досега каквото е имало да става е станало, дано нема поразии. Чувал съм и за други случай със счупени свещи без щети по блока и клапаните...

                              AR 145 QV '97

                              Comment

                              Working...
                              X